ПроГрамажът на сЦените до края на април

Следващите две седмици отново съм напълнил със събития, затова реших да ги обобщя тук, за да няма после неразбрали.

Първото от тях е втората част на завръщането на Кът или така нареченият:

Кът Реюниън в Три Уши!

или както каза един приятел – 3 уши, 4 лева, 5 музиканти, 6 бири… останалото се свири.

По ирония на съдбата в тази година на реюниън групата ни Кът навършва 10 години. Заповядайте на 14-и, четвъртък, да попеем, попием и да се разбием заедно на един много тежък лайф в клуб Три Уши, София. Барабаните и баса са в ръцете на Зогъра и Саше, виртуозните китари и вокали – при Ванката и Анката, а и аз както винаги ще крася пейзажа (със скромност 😉 ). Почваме в 21.00 ч.

KbT_Poster_160414

**

Ако хората не ви чуват или не ви дават много да говорите напоследък, заповядайте в петък, 15-и април, на лечебна шизиотерапия, в която ще можете да си кажете думата от сърце и ще ви слуша цяла трупа от (между)звездни актьори. Не само това, а ще сътворят и цяла пиеса по подхвърлените ви слова…

Това е представлението „Кажи си думата“ на импров трупа Шизи Про!

Shizi_pic

Почваме в 20.00 ч. в Славянска беседа. Входът е свободен, макар и труден. Въпросът е в изхода. Аз съм онзи с китарата зад пианото, до кахона. Пак скромен, де!

 

***

Финале Гранде на събитията ми за месец април е участието ми на второто„Body-Soul-Mind“ party в клуб Sound Trap, Пловдив. След грандиозният успех на моноспектакъла ми „Да бъдеш AC/DC“ ъъъ… т.е. чудовищния ми концерт в клуб Polinero… добре де – след смачкващия шизофоничен лайф на миналото издание на партито (казах ви че съм скромен), бях поканен от организаторите да направя самостоятелен концерт на премиерата на Епизод 2 от

BSM party: „Опознаване“ – 23 април, събота, 21.00 ч. Пловдив, клуб Sound Trap

PosterBSM2

Елате да купонясваме заедно. Ще има и сладки 😉

Moro-san

Вашият коментар

