Шизофония или четвъртъчна среща в Egg Bar-a

Moro_Eggbar

Може би изглежда, че съм се разлигавил тези дни и не пиша по много книгата…

То е защото другият ми проект – музикопатския – взе връх.

За него ще стане дума в сегашният ми пост-покана за концерт.

Аз адски много обичам да свиря на барабани. Да пея също, а пък и ако си акомпанирам на китара – още по-добре. Дълго време се чудех как да угодя на желанието на всички шизота в главата ми, и преди известно време един човек (който се казва Danny Cavanagh) ми отвори очите (през ушите 🙂 ).

Мъчих се доста тези дни и най-накрая – с подкрепата на Голямото (мрънкащо) пиле, се престраших да отключа кутията и да пусна малко от тая сган навън.

Като прескочим всички псевдопоетични описания и фейсбучащи подканяния, всъщност иде реч за следното:

Ще свиря в the Egg bar. На новия си кахон – подаръкът ми, изработен от дядоколеден бат’ Невен.

И… ще свиря в the Egg bar, само че на китара. Заедно с батарейния тип на кахона.

По същото време някъде – трябва да е съвсем точно! – аз пък ще пея в the Egg bar. Заедно с другите две тикви.

Изобщо – да живее шизофонията!

Ако на някой са му необходими професионални разяснения – цитирам колегата лупър Иван Димитров, който ще води същата борба във вторник:

Необходими уточнения. Може One Man Band (в моя случай DreamBoxer) да ви звучи просто като човек с китара, но не е така. Става дума за човек с акустична китара (при мен – и кахон), който се плъгва в Roland AC33 (в случая –  12-канален пулт Beringer) и който използва с удоволствие неговия вграден loop ефект (аз пък нямам и използвам Boss Delay, с 5,2 сек. loop), за да наслагва фрази една върху друга… etc.

Изобщо да живее loop идеята.

Ако съвсем ви заплетох – казано с две думи – ще свириМ.

Времето е четвъртък, 5.12.13 г., 20.00 ч., мястото – the Egg bar, ул. Лом 1.

Когато и да дойдете вечерта – там сме!
🙂 🙂 🙂

Вашият коментар

