Ден 53

Ако си за пръв път тук:

Пиша и публикувам на този блог книгата си “Песента на Хадар”. Това, което следва по-долу, е продължение. Ако искаш да четеш отначало, в нормална последователност – историята е публикувана пак тук, но в отделния раздел “Песента на Хадар”, в менюто по-горе, точно до раздела “Начало”. 

Забавлявай се!

________________

 

– Защо всичко трябва да е толкова сложно?
– Щот тъй ни харесва –
– Хм… Ти женена ли си?
– Па не… мъж имам.
– Да де… – малката дръпна от цигарата нервно.
– От отдавна ли?
– Догодина ше станат педесе.
– Леле… Как го постигаш… – измърмори момичето под нос, но бабката я чу.
– Па как – с магия – смигна възрастната жена. На него му варя любовно биле, на мен си чай за нерви и търпенье… – тя изгледа момичето косо и едва сподави  смеха си като видя опуленото й лице.
– Сега ми се подиграваш… – разпуфтя се малката. Бабката се усмихна и кимна.
– Какво да ти кажа дете… Така съм приела, че съм с него, че при всеки раздор съм мислила и за двамата… Като се тръшне, да не мислиш че ми е било лесно… Ама то е като върха, дет сте хукнали да качвате… Тръгнал си натам… как да се върнеш, нъл си си дал дума… Понекогаш ти се реве, понекогаш ти се иска да го утрепеш с бела… Ама поемеш дъх, па стиснеш зъби, като за дете, дето
едвам се сдържаш да го не плеснеш… После като отмине го прегръщаш и стискаш кат че от война се е върнал. – тя въздъхна.
– Да знаеш от мене, че хората можем сичко на война да обърнем. Лесно става –  просто кат светът ти е само от тебе, не можеш да отсъдиш в полза другиму… Даже да не си прав. Но добре, че съм търпелива, инак моя кат’ се тръшне – повтори тя и поклати глава.
– Само треба да се пази човек да го не тръшне тя, че там прошка няма… – обади се дрезгав мъжки глас и един едър беловлас мъжага се подаде иззад ъгъла.

Вашият коментар

