Споделено

Преди няколко дни докато тичах по работа, поседнах да хапна в паркчето до Руската църква. Под страхотно дърво със ситни жълти листенца постлали хълмчето. се мъдреше една самотна пейка. Приседнах в някакъв екстаз – на метри от кръстовището да открия такова скришно място, на което човек може да отдъхне и да хапне приготвеният по тъмна доба сандвич, невероятно!

След като го довърших си казах – не може да не драсна нещо тук, просто мястото е много силно и изпълнено със спокойствие. Извадих един лист и надрасках две неща – едното към вече придобиващата ми форма книга „Преди да забравя“, а другото – просто така отронено. Ето го, споделено:

Прегоряло парче дърво по течението,

плува толкова красиво,

че сърцето ми се свива от раздялата.

Щастието и аз се носим по потока като две различни листа.

Всичко се променя толкова бързо при тази пълноводна скорост,

че те губя от поглед при всеки камък, който ме спре.

Внезапно осъзнавам, че листът е един,

а по камъните бяга само сянката му.

За да те видя трябва да спра,

ако спра ще те изпусна.

Камъните не могат да хващат сенки.

Докато плуваме те усещам.

Докато се движим съм щастлив.

Заедно.

2 Responses to Споделено

  1. Kia каза:

    Ей, страхотно е! Кога ще можем да четем книгата?!

    Like

  2. Moro каза:

    Ехе, благодаря! 🙂 Ами аз предприех нова стратегия – работа по няколко проекта едновременно – когато ми се допише едното, пиша по него, ако не – по другото, или третото или нещо изцяло ново, или ;)… Донякъде е много по-добре, от друга страна пък кога ще довърша точно тази книга не знам (работя по три 😀 ).
    Но бъди сигурна, че ще си от първите, които ще я/ги четат.
    Стискай палци 🙂

    Like

Вашият коментар

