Мотивационно писмо

handwriteM

Бурята през изминалите дни е налегнала не само социалната част от живота ми, а и коя ли не още – трудовата, професионалната, личната… Именно докато умувам над поредния куп документи, които да изпратя по поредната обява, попаднах на това мое мотивационно писмо, което подготвих и изпратих преди време до Созополските семинари по творческо писане. Бях го позабравил и направо настръхнах като го прочетох. Най-важното за едно мотивационно писмо е да е кратко и искрено, според Дейвид Силвърман. Е, това не е писмо за работа и затова е малко по-дълго, и може би и с леко тромаво начало… Но е изцяло мое. Искрено и точно, и дори леко наивно, то наистина описва именно онова, което искам най-много да върша… „That’s what we do for living, gentlemen!“ , както казваше Adam Duce от Machine head. Това е, което желая да правя аз „for living“. Моят Елемент.

Какъв е начинът да го постигна?

МОТИВАЦИОННО ПИСМО

Здравейте,

Казвам се Мирослав Антонов Моравски и имам голямо желание да участвам в Созополските семинари по творческо писане. Искам да се развивам като писател, като поет и творец, да създавам различни произведения, да разказвам силни и грабващи истории на хората.

Основната причина за това е, че обичам да чета.

Обичам книгите от малък, понякога за мен те бяха по-голямо приключение дори от живота. Когато една книга е написана добре, когато в нея има магия, тя те кара да й вярваш. Кара те да следваш героите й навсякъде, защото ти е интересно. Защото именно това „интересно”, което спира дъха ти и лепи очите ти по страниците е сърцевината на вярата, смисълът на битието. Поне за мен.

Ще изляза от философските разсъждения, за да не задълбая прекалено. Пораснах и постепенно животът ме грабна по-здраво и от най-увлекателната книга. Но все пак частица от мен остана детска – все още най-любимото ми нещо е да си легна с книжка в ръка, слушалки с някаква подходяща музика и много-много време за четене.

Зажаднях още от малък да разказвам и аз истории – такива, грабващи и интересни като на Жул Верн или Астрид Линдгрен, или честни и по хлапашки забавни като на Ерих Кестнер или Клифърд Саймък. Плашех приятелчетата си в квартала с безкрайни истории за извънземни и чудовища, измислях свои светове, свои имена и герои. Постепенно с израстването и неизбежната горчивина в пубертета прописах и стихове. Работих най-различни неща – продавач на книги, общ работник, диспечер, но най-дълго се подвизавах като музикант (в групите Пропаганда, Кът, Татул, Music Station, Grimm, ), журналист (в медии като БТА, списание МД, Avtora.com, Katehizis.com, Slovesa.net и др.), . Завърших висше образование в правния факултет на СУ „Климент Охридски”. Все се чудех докъде ще стигна с това разнообразие, което само работодателите в Австралия ценят, но един ден осъзнах, че един писател трябва да има широк поглед върху живота, трябва да опита от всичко. След известно време на обезверяване и несигурност се впуснах в писането отново – някъде около 2006 г., и оттогава упорствам здраво.

Именно заради това упорито желание и тази любов към литературната вселена, искам да участвам в Созополските семинари. За мен те са важна стъпка по пътя към усъвършенстване и развитие, начин да ставам все по-добър в писането си.

Благодаря за възможността,

Мъдър избор и спорна работа!

М. Моравски

2 Responses to Мотивационно писмо

  1. batebogi каза:

    Те това е то мотивационно писмо, а не ония сплетения от лигави, стерилни и предпазливи формулировки 🙂 А всъщност какво стана, приеха ли ти да участващ?

    ББ

    Like

  2. Moro каза:

    Леле, бате Боги, аз те забравих – аха да ти отговоря днес-утре и стана една седмица…
    Мерси за хубавите думи. За тази година обаче има явно по-арни от мене за семинарите. Аз няма да се откажа – ще упорствам, докато не ме вземат… или докато не ме поканят направо за лектор някой ден ;).
    Та догодина – пак. Стискай палци.

    Поздрави!

    Liked by 1 person

Вашият коментар

